Antalya Belek'te EU standartlarında diş beyazlatma

Diş beyazlatma nedir?

Dişler insan estetiğinin vazgeçilmez unsurlarından biridir. Estetikte güzelliğimizi bütünleyen etkenlerdendir. Estetik diş hekimliğinde önemli bir yer tutmaktadır. Diş beyazlatma genel olarak çeşitli nedenlerle dişlerin görünümünün olağandan daha koyu renkte olduğu durumlarda uygulanan bir işlemdir.

Diş renklenmelerinin başlıca nedenleri

• Florozis: özellikle alınan gıdalarda fazla miktarda flor bulunması
  • Tetrasiklin: hamilelik ve çocukluk dönemlerde tetrasiklin grubu antibiyotiklerin kullanımı
  • Çocuklarda geçirilen ateşli hastalıklar
  • Genetik
  • Kanal tedavileri
  • Çevresel etkenler
  • Çay, sigara, kahve kullanımı

Nasıl uygulanır?

Ağızdaki tek bir dişe ya da tüm dişlere uygulanabilen diş beyazlatmanın ev tipi ve ofis tipi olmak üzere iki yöntemi bulunur.

Ev tipinde hastadan ölçü alınmak suretiyle yapılan beyazlatma plağının içine konulan beyazlatma jelinin istenilen beyazlık elde edilinceye kadar hastanın kendi tarafından evde uygulanmasıyla ilgili bir yöntemdir. Bu yöntemle tedavi süresi 2-6 hafta sürer.

Ofis tipi ise hekim tarafından uygulanan bir yöntemdir. Lazer ışığı ile beyazlatma jelinin uygulanması şeklindedir. Bu yöntem tedavi süresini kısaltması nedeniyle tercih edilen bir yöntemdir.

Dt. Hasan BALCI diş beyazlatma uygulaması

Ağız ve diş sağlığınızın önemsendiği Dt. Hasan BALCI kliniğinde EU standartlarında hizmet verilmektedir. Öncelikle teşhis ve tedavide birinci sınıf malzeme kullanılmakta, ayrıca son teknolojik yenilikler takip edilerek uygulanmaktadır.